Ramazan Mubarak 2012

Compulsory and Optional Past paper of PMS.
Nawab
Zero Star Member
Zero Star Member
Nationality: Pakistani

Re: Ramazan Mubarak 2012

Post by Nawab »

sarasana
One Star Member
One Star Member

Post by sarasana »

sarasana wrote:Assalam u alikum..Sab forum members ko pehla roza bohat mubarik..Mujhe aaj apne f.sc k aik teacher Sir Talmeez ki aik baat bohat yaad aa rahi hai so i would like to share..Wo kehtay thay, baita Ramzan main agar aik namaz parhne pay 70 namazon ka sawab milta hai, to aik namaz chornay pay 70 ka sawab miss b hota hai.So qayamat k roz Ramzan ki aik namaz poori karnay k liye normal days ki 70 namazian daina parai n gi..to agar ap Ramzan Kareem ki 5,6 namazian b miss kartay hain to kahan say poori karo gay??So take care of ur prayers particularly in Ramzan..ALLAH hum sab ko yeh tofeeq ataa farmaye k hum is mubarik mah main apne RABB ko aisa raazi kar sakain k phir WO kabhi hum say naraaz na ho.ameen.
my this post created a little bit confusion..So let me explain..Main ne is main ye kaha tha k agr hum aik namaz miss krte hain to hum 70 ka swab miss karte hain..Ye nahi kaha tha k aik miss karne par 70 ka gunah milta hai..I just meant that jab roz-e qyamat baqi log apni Ramzan Kareem ki namazain laayen gay to unki aik namaz k equal aanay k liye hmain normal days ki 70 collect karna parain gi..Baqi ALLAH bay nayaz hai.. Wo bakhshnay pay aaye to sirf aik baar mohabbat say Kalma parhne pay bakhsh day..Hum gin gin k US ki ibadat kartay hain..WO to hamaisha bay hisaab nawazta hai..Zaahid ne is khyal say tasbeeh tor dee..Kia gin k US ka naam lon, jo bay hisaab day!

سمجھانہیںہنوز میراعشق بےثبات

توکائنات_حسن ہے، یاحسن_کائنات
FrazAwan
TWO Star Member
TWO Star Member

Post by FrazAwan »

Ramadan mubarak . .May this Holy month shower countless blessings upon all the members of this forum and may we spend it in the best way we can . ..Ameen . .
naveed143smile
Nationality: Pakistani, Cast:JUTT

Post by naveed143smile »

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Help others To Help youself :)

Love others To Love Youself :)
saifullahkhan
Zero Star Member
Zero Star Member

Post by saifullahkhan »

Ramadan Mubarakwith Heartto all Members specially who belong to my village Bakhar Bar( Sargodha)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Allah is Great
Madina
One Star Member
One Star Member

Post by Madina »

Dosto Pyary ALLAH se dua karo k wo hum se razi ho jae aur hamary gunnahon ko maf kr day.
Rahat
Three Star Member
Three Star Member

Post by Rahat »

In the name of Allah, the most Merciful, the most Kind A blessed month is casting its shadow upon us A night of this month is better than a thousand months Bear with patience for the sake of Ar-Rahman It's a continuous training to strengthen our Imaan. Glory be to Allah who sent Ramadan as a mercy to mankind Its a purification of our soul, our heart, and our mind With the most sincere devotion and love we fast To be cleansed and free from sins of the past Glorified is He, who choseth this holy month, To test our sabr and fill our hearts with warmth Of his Divine Light, His blessings shall glow, The Seer of the unseen, all He does know Ya Allah! For thee, let my breath be more pleasant than musk Ya Allah! For thee, let me be thankful when day turns to dusk My thoughts and heart are purified, my eyes truly see' This blessed month, the month of spiritual rhapsody! Ya Allah! For thee, my life I shall live! Ya Allah! For thee, my soul I shall give! In the name of Allah, the most Merciful, the most Kind, Praise be to Allah, who sent Ramadan as a gift to mankind
Always be kind and fair; it all comes back to you in time !
Rahat
Three Star Member
Three Star Member

Post by Rahat »

Always be kind and fair; it all comes back to you in time !
ishaali
Three Star Member
Three Star Member

Post by ishaali »

چشم اقوام يہ نظارہ ابد تک ديکھے
رفعت شان 'رفعنالک ذکرک' ديکھے
ishaali
Three Star Member
Three Star Member