Information related to PMS 2011

Queries related to job advertisements in PPSC can be asked in this section...
farasat_ali
Zero Star Member
Zero Star Member
Nationality: Pakistani

Re: Information related to PMS 2011

Post by farasat_ali »

Yes agree with you. It is very good that you share with us upcoming jobs.bas sabar nai hai logon may ap tiyari karo dil laga kar PMS will come this year jab tab may show hai tu aye gi na
Age is whatever you think it is. You are as old as you think you are.(MUHAMMAD ALI JINNAH)
Kamran
TWO Star Member
TWO Star Member

Post by Kamran »

administrator wrote:@HadiaThanks for your comments and dear i read and see the whole forum not only daily basis but also on hourly basis.So your this blame is not valid. and you can check this from the "Who is online " section.and your comments about ppsc is very sust.So dear for your information PPSC doesnt have only PMS , PPSC has many other posts too.And you can check the result section and examination and interview schedules that how much work ppsc is doing.After checking all those i can say definitely you will take back your words that ppsc is sust.and if you still think that we are ,you can compare our work with others commissions too. like federal and other provincesand even with other countries.and we are proud on our work .and pms is getting delay is not ppsc fault. It require some clarification related to age matters and service rules from concern departments.and it is not a child game to decide these matters in a day or in a week.We also wants that it should be advertise as early as possible. and this forum and upcommings jobs sections are the steps that ppsc has taken for the help of the candidates to prepare before time .and it was done by the many emails that we got from candidates. if you people thinks that upcoming jobs is not good , this suggestions can be given to remove it.Kindly try to understand our works too. I hope you got my point. and dear these reply is not given in anger we respect you all members , you people have great honor for us.and i also want to say thanks to mjahanzaib and frasat for their active participation in this forumThey are truly helping others members
Dear Administrator,We appreciate your good efforts for positive changes.However,you 'll agree that this delay in PMS Advertisement is creating much frustration among PMS Aspirants.I believe this frustration got doubled when many aspirants had wanted to have your say that if PMS Posts were going to be with-held.But somehow you couldn't respond.However,We do acknowledge that PPSC is working far batter than any other public service commission in Pakistan.And we expect that you people will keep up your good work.Regards,Kamran
I can , I will
Hadia
One Star Member
One Star Member

Post by Hadia »

Dear Administratorthanks for your reply.atleat aap ne reply to kia..better hai k ppsc upcoming job ka section remove ker de,ya jub tksure na ho tb tk posts ka list mein na dein..koun khuwar hota hai,hum candidates..kabhi intezar mein,kabhi ppsc ko call kerne mein.aap ko naraz hona bhi nhi chaiye reply kerne mein,its your duty to answer our questions.ppsc jitni jaldi kam kerta hai sub jante hain,phir bhi ap ko proud hai to aur baat hai.farasat sb agr ap se better kam ker skte hain to unko administartor buna dein.behatar ho ga..hum logun n kitni posts ki about pms,aap ne reply kia??ye baat ppsc ko site p mention kerni chayie k age k matter hai.tbhi delay hai.mein ne jo kehna tha keh dia.mein bhi gussse mein nhi.cz jo kha thek kha.Khuda Hafiz.kerte rhein proud aap log khud apne sust kam p.
Hadia
One Star Member
One Star Member

Post by Hadia »

Dear Administratorthanks for your reply.atleast aap ne reply to kia..better hai k ppsc upcoming job ka section remove ker de,ya jub tksure na ho tb tk posts ka list mein na dein..koun khuwar hota hai,hum candidates..kabhi intezar mein,kabhi ppsc ko call kerne mein.aap ko naraz hona bhi nhi chaiye reply kerne mein,its your duty to answer our questions.ppsc jitni jaldi kam kerta hai sub jante hain,phir bhi ap ko proud hai to aur baat hai.farasat sb agr ap se better kam ker skte hain to unko administartor buna dein.behatar ho ga..hum logun n kitni posts ki about pms,aap ne reply kia??ye baat ppsc ko site p mention kerni chayie k age k matter hai.tbhi delay hai.mein ne jo kehna tha keh dia.mein bhi gussse mein nhi.cz jo kha thek kha.Khuda Hafiz.kerte rhein proud aap log khud apne sust kam p.
Kamran
TWO Star Member
TWO Star Member

Post by Kamran »

Hadia wrote:Dear Administratorthanks for your reply.atleat aap ne reply to kia..better hai k ppsc upcoming job ka section remove ker de,ya jub tksure na ho tb tk posts ka list mein na dein..koun khuwar hota hai,hum candidates..kabhi intezar mein,kabhi ppsc ko call kerne mein.aap ko naraz hona bhi nhi chaiye reply kerne mein,its your duty to answer our questions.ppsc jitni jaldi kam kerta hai sub jante hain,phir bhi ap ko proud hai to aur baat hai.farasat sb agr ap se better kam ker skte hain to unko administartor buna dein.behatar ho ga..hum logun n kitni posts ki about pms,aap ne reply kia??ye baat ppsc ko site p mention kerni chayie k age k matter hai.tbhi delay hai.mein ne jo kehna tha keh dia.mein bhi gussse mein nhi.cz jo kha thek kha.Khuda Hafiz.kerte rhein proud aap log khud apne sust kam p.
Calm down Hadia.Watch your words.Administrator is neither responsible to satisfy us nor his duty to address our queries.And FYI, Administrator is not paid by his rendered services.So,Next time before making such statements you need to be careful.If you are so frustrated/fed up to see ''Up coming Jobs'' @ PPSC web,then better not to visit this portion again.Atleast,we are satisfied with positive changes that Administrator has brought in.And Finally,PPSC has really accelerated its recruitment process.Seemingly,you didn't happen to apply in Federal Public Service Commissions.If you had applied there,you would have known the true picture.However,making long story short..you need to have patience and better get yourself prepared well for upcoming PMS Exam.No offence meant!Regards,Kamran
I can , I will
mjahanzaibzia
Four Star Member
Four Star Member

Post by mjahanzaibzia »

Hadia wrote:jahabzaibzia!ye angrezon ki kahanian parhna chor dein..result dair se ana alag baat hai tub tk aapko exam dene ki tension nhi hoti aur aap buht khuch ker skte ho...12,14 hrz parhne k baad bhi forum on kero to only aap aur farasat sb ye news dete hain kexam late hain,wait krain,administrators kahan hain??ppsc ne ye forum bunaya kyun hai?jub is k admiminsitrators k pass time nhi visit kerne ka?
Aachaa g,,,, Angraizoon ki kahaniaan??...... So sorry na tu mujay 'Hare' ne bta aya k wo 'Angreez' hai or na hi 'Terrotise' ne k wo 'Angreez' hai.... or As far as I remember, is story ("Hare & Terrotise") mai koi or bhi 'Angreez' nae tha................ Shhhhhh....!!!
:: J ahanzaib Z ia
administrator
Administrator
Administrator

Post by administrator »

Hadia wrote:Dear Administratorthanks for your reply.atleat aap ne reply to kia..better hai k ppsc upcoming job ka section remove ker de,ya jub tksure na ho tb tk posts ka list mein na dein..koun khuwar hota hai,hum candidates..kabhi intezar mein,kabhi ppsc ko call kerne mein.aap ko naraz hona bhi nhi chaiye reply kerne mein,its your duty to answer our questions.ppsc jitni jaldi kam kerta hai sub jante hain,phir bhi ap ko proud hai to aur baat hai.farasat sb agr ap se better kam ker skte hain to unko administartor buna dein.behatar ho ga..hum logun n kitni posts ki about pms,aap ne reply kia??ye baat ppsc ko site p mention kerni chayie k age k matter hai.tbhi delay hai.mein ne jo kehna tha keh dia.mein bhi gussse mein nhi.cz jo kha thek kha.Khuda Hafiz.kerte rhein proud aap log khud apne sust kam p.
Dear Hadia,Upcoming jobs sections main upcomings jobs hain or hum ko jis din kisi department say requisition wasool hoti hay hum log usi din is ko ppsc ki website par notify kar detay hain. and about your "sure" comments jab wo koi job bilkul sure hogati hay wo us week main advertisement hogati hay... so agar kisi job ka aap ko 2 ya 3 din pehlay batayen gay us ki advertisement say . Phir us ka zayada faida nahi hogaaand dear candidate khuwar nahi hotay agar wo advertisement ko theek tarah say parhain, ppsc ki website ko theek tarah say visit kartay rahain. and dear ppsc walay Telephone b attend kartay hain. asal main log website par apna result b dekh laitay hain, exam schedule ka pata b chal jata hay phir b phone kar kay confirm kartay hain. or wo dosron ka b time kharab kartay hain. more then 80 percent calls aesi hoti hain jo kay advertisements say , ya website say understandable hoti hain. par b log again and again confirm kartay hain. and agar ap nay kabi ppsc kay office call ki hay to kia aap ko achi tarah say agay treat nahi kia gia then tell me yaa agay say rude behaviour kia gia.and yey forum hum logon nay isi liyey banaya hay kay jo cheez baki logon ko pata hay wo dosray members ko b bata sakain. and baki logon ka time bach sakay or un ko koi problem na ho. and main nay reply is liyey nahi kia baki jo members reply kar rahay hain or theek kar rahay hain. and jab koi ghalat guide karay ga then hum ko correct kar daity hain. and if you still think , we will improve it.and dear we are very much proud on ppsc. main aap ko facts and figure day sakta hoon , prove kar sakta hoon.simple example daita hoon kay till now for ASI in Punjab Police more then 60 thousands forms use hogayey hain and may be it will go more then this.and hum is ka exam b conduct karain gay on 27th. and more then one thousands nurses kay interviews horahay hain jo kay hum log 2 months main complete kar rahay hain, ADPP, DDPP, or kafi dosray departments kay interview horahay hain and more then 20 final results is march main announce kar chukay hainap zara baki commissions ka work b dekhain. main baray fakhar say kah sakta hoon that i am pround on PPSC, and people ko ppsc kay selection criteria par trust b hay.and farasat b , aap b or baki saray members b administrator ban saktay hain balkay aap log administrator hi hain.aap ko jo cheez ka pata hay wo aap is forum par dosray logon say sahre karain un ki help karain.aap nay jo pms ki tayari ki hay us kay related dosron ko batayen , apnay experience say baki logon ko b faida dain.yey forum isi liye banaya gia hay to help others is ka slogan b yey hi hay...@KamranDear i agree with you 100 %, and dear i admit your claim about my delay reply. I will not give any excuse. InshAllah in future it will not happened. but dear some time my duties not allowed me to say .( i dont want to go in detail)I appreciate your efforts too for this forum. And dear all Members kindly participate in this forum actively and also inform other persons whom you think they are applying at PPSC, to be member of this forum. So they can get benefit from others knowledge and experience. Then this forum can be a good platform for candidates applying at PPSC.
http://www.facebook.com/ppscforum
haroongul
Four Star Member
Four Star Member

Post by haroongul »

to all:Hey members...... u r all wrong.... Khuda ka shukar karen is door main PPSC jaisa department majood ha jahan selection totally merit pa hoti ha. aur yah fastest department h as compared to other govt departments. Fpsc tu buhat hi slow ha wo pora saal laga daita ha. ppsc ka jab test hota ha tu result buhat jaldi ata ha aur interview bhi. main tu PPSC sa 100% satisfy hun. aur ab tu inho na har chez online kar diya ha. I love it..main na bhi 3 dafa apply kiya ha ppsc main. jab main na mehant ki main pas howa aur jab nahe ki reject huwa.Aj main ap ko ik secret baat bata raha hun. mera bhai just is liya reject kar diya final list sa ka us na reference ka istimal kiya(i can show u prove)so dnt blame ppsc. wait for ur turn
farasat_ali
Zero Star Member
Zero Star Member

Post by farasat_ali »

PMS will come this month or first week of next month
Age is whatever you think it is. You are as old as you think you are.(MUHAMMAD ALI JINNAH)
Aamir5

Post by Aamir5 »

sir can anybody tell me that what is pms and how can i apply for this..and what r the requirements i mean about education and age limit....please help me out in this problem .bc i am new here in this forum.

Return to “QUERIES RELATED TO JOB ADVERTISEMENT”